Yazar:
Yavuz Gülahmetoğlu
Markalar genel itibariyle üç temel fonksiyon üzerine kurulurlar. Bunlardan ilki, kaynaktır. Yani ürün, hizmet ya da servisin kim tarafından üretildiği, hangi işletme tarafından pazara sunulduğuyla alakalıdır. Marka; ürün, hizmet veya servis haricinde sahipleri açısından da farklılaştırıcı role sahiptir. Tüketici gözün...
Evimizde her gün misafir olduğumuz TV kanalları sağ olsunlar ! Herkes reklamcı olma derdinde. Dert de değil; haşa. Ajans kapısını her çalan reklamcı zaten, benimki de laf-ü güzaf… Gelin şu işin adını koyalım. Ajanslarda fikir anlamında çalışanlara ‘GOYGOYCU’ diyelim. İstatistiki bilgim mevcut değil, fakat dizilerde en ...
Ağustos
12
Herkesin bildiği bir klişe vardır; seks objesi olarak görmek. Bazı markaların bazı ajansları acaba bizi bu objeler olarak mı görüyor ? Son zamanlarda Türkiye’de medya üzerinde çok şey değişti. Medya patronları ,medya çalışanları, reytingler, tirajlar, okuyan kitlenin okur seviyesi, yazan kitle... Fakat reklamcılık düny...
PROJELER  |   MARKALAR  |   KURUMSAL  |   EKİBİMİZ  |   İLETİŞİM      KONYA REKLAM AJANSI