Benim isyan tarafım dizilerde mesleki gelişmişliği baltalamak değil, bilmenizi isterim. Mesele şu ki; filmlerde, dizilerde vb. senaryolarda asıl oğlanımız ya da kızcağızımız başka meslekte tutunamayıp reklam piyasasına hızlı bir giriş yapıyor. Nedeni ise reklam ajanslarının goygoy ve şamatadan ibaret oluşu. Mesleki gereklilikler ? O da neymiş !
Senarist arkadaşlar, yazık ediyorsunuz. Biz sizin kaleminize ne kadar saygı duyuyorsak, siz de reklamcılığa o kadar saygı duymalısınız. Bir markanın ağırlığını taşımak Lennox Lewis ‘in, Mike Tyson’u tartaklarken ayakta durmak gibidir. Schumacher’in, ardından gelen her virajda onu geçmeye çalışan hakkinen olmak demektir. Batman gibi Jokerler ile mücadele etmektir. Ironman gibi, rakiplerin hamlelerini görüp onları savuşturmak demektir.
Yani size anlatıldığı anlamıyla, goygoy.
Bizim anlatmaya çalıştığımız anlamıyla ise; bir kibrit çakması misali ortaya çıkan fikir kıvılcımını, yeri geldiğinde milyarlarca insana kısıtlı metin ve görsel imkanlarıyla, marka ve insan arasında duygusal bağ kurdurarak, mecralarda sanat eseri olarak sunmaya biz ''reklamcılık'' diyoruz.